Serveis

Acompanyem projectes. Tasques d’assessorament i seguiment de projectes mitjançant sessions de treball conjuntes que permetin a les empreses monetitzar i valoritzar les dades que tenen a la seva disposició a través de coneixement:per millorar el seu funcionament intern, per donar un millor servei al seus clients o, fins i tot, per explorar noves línies de negoci.

Projectes de recerca industrial en l’àmbit de la ciència de dades. Per exemple, el desenvolupament de models predictius a partir de dades d’institucions financeres o el desenvolupament d’un sistema de recomanació de TV basat en continguts.

Oferim una formació a mida. Realització de cursos intensiu per empreses (in-house) que capacitin al personal d’aquestes empreses per tal de desenvolupar i ampliar les possibilitats d’ús intensiu de les dades que té l’empresa.

Mesura de col·laboració en organitzacions

cat. Consultoria
03.10.2016

Aquest projecte ha desenvolupat una eina que permet conèixer les diferents relacions existents entre membres d’una organització i les seves àrees de treball. L’anàlisi a nivell de grup permet tenir en temps real una diagnosi i adoptar accions de millora i agilitzar processos.

Model predictiu de la qualitat tècnica de les imatges.

cat. Projectes
26.09.2016

El cercadors d’imatges reben diàriament una gran quantitat d’imatges, però es un conjunt molt petit d’elles que tenen un impacte dins les xarxes. És clar, que l’estètica/bellesa així com la tècnica és un dels punt claus perquè la imatge tingui un impacte dins les xarxes i no passar desapercebuda. És per això, que el repte d’aquest projecte és el desenvolupament d’eines per a l’anàlisi i estimació de la qualitat tècnica i estètica de les imatges.

Model predictiu de preus.

cat. Consultoria
08.09.2016

El mercat de serveis d’inspecció de vehicles és un mercat que s’està adaptant ràpidament als efectes de la liberalització i la competència. Per aquest motiu, un dels objectius principals és donar al client un valor afegit a l’informe oficial d’inspecció del vehicle. La predicció de l’afluència de clients en funció del calendari d’una determinada estació de servei permet

13
Filtra per

Mesura de col·laboració en organitzacions

cat. Consultoria
03.10.2016

Aquest projecte ha desenvolupat una eina que permet conèixer les diferents relacions existents entre membres d’una organització i les seves àrees de treball. L’anàlisi a nivell de grup permet tenir en temps real una diagnosi i adoptar accions de millora i agilitzar processos.


Model predictiu de la qualitat tècnica de les imatges.

cat. Projectes
26.09.2016

El cercadors d’imatges reben diàriament una gran quantitat d’imatges, però es un conjunt molt petit d’elles que tenen un impacte dins les xarxes. És clar, que l’estètica/bellesa així com la tècnica és un dels punt claus perquè la imatge tingui un impacte dins les xarxes i no passar desapercebuda. És per això, que el repte d’aquest projecte és el desenvolupament d’eines per a l’anàlisi i estimació de la qualitat tècnica i estètica de les imatges.


Model predictiu de preus.

cat. Consultoria
08.09.2016

El mercat de serveis d’inspecció de vehicles és un mercat que s’està adaptant ràpidament als efectes de la liberalització i la competència. Per aquest motiu, un dels objectius principals és donar al client un valor afegit a l’informe oficial d’inspecció del vehicle. La predicció de l’afluència de clients en funció del calendari d’una determinada estació de servei permet


Sistema de diagnòstic de la motilitat intestinal

cat. Projectes
08.09.2016

Desenvolupat un sistema de diagnòstic de les disfuncions de la motilitat intestinal basat en les imatges proporcionades per una càmera endoscòpica inalàmbrica que descriu una sèrie de patrons visuals, tant estàtics com dinàmics, a partir dels quals es pot realitzar un diagnòstic objectiu.


Model d’estimació de la probabilitat de clic en anuncis online

cat. Projectes
08.09.2016

El CTR és una proporció que representa amb quina freqüència les persones fan click sobre un determinat recurs digital, ja sigui l’entrada d’un blog, un anunci o una oferta d’habitació d’hotel. Una bona estimació del CTR és crítica per ajustar el preu que estem disposats a pagar per publicar l’anunci o per decidir a quin segment dels usuaris volem dirigir-lo. Per aquest motiu hem dissenyat per una empresa de turisme online un algorisme de predicció del CTR en temps real que pren la decisió a partir de l’anàlisi de milions de dades de molt alta dimensionalitat que representen el comportament dels seus clients.