En el marc del desplegament del Pla Cartogràfic de Catalunya, l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya, està treballant en l’elaboració de les especificacions tècniques del Mapa de Cobertes del Sòl de Catalunya. L’ICGC ens ha encarregat un estudi per estudiar la viabilitat de l’aplicació de tècniques d’aprenentatge profund en la generació de mapes.
Serveis
Anàlisi del comportament clients (Customer Journey Modelling)
Una empresa del sector online ha generat un gran volum de dades que aporta un històric per a poder extraure informació dels clients i vol desenvolupar un model predictiu a partir del comportament dels usuaris. Aquest comportament inclou la seva navegació per la plataforma, les seves interaccions amb altres canals, els missatges a la comunitat, etc. L’objectiu final es poder donar un millor servei al client mitjançant la recomanació de productes en funció del moment específic del customer journey.
Model predictiu de diagnòstic de patologies biomecàniques
Invalcor és un centre especialitzat en la valoració funcional de l’aparell locomotor que mitjançat tecnologia avançada objectiva aspectes tals com la mesura de la mobilitat, força, potència, resistència, o fatiga d’una regió corporal danyada. L’empresa està interessada en dissenyar un sistema predictiu que a partir de les dades històriques de la seva activitat assisteixi la feina de diagnòstic als metges.
Model predictiu de preus.
El mercat de serveis d’inspecció de vehicles és un mercat que s’està adaptant ràpidament als efectes de la liberalització i la competència. Per aquest motiu, un dels objectius principals és donar al client un valor afegit a l’informe oficial d’inspecció del vehicle. La predicció de l’afluència de clients en funció del calendari d’una determinada estació de servei permet
Sistema de diagnòstic de la motilitat intestinal
Desenvolupat un sistema de diagnòstic de les disfuncions de la motilitat intestinal basat en les imatges proporcionades per una càmera endoscòpica inalàmbrica que descriu una sèrie de patrons visuals, tant estàtics com dinàmics, a partir dels quals es pot realitzar un diagnòstic objectiu.
Model d’estimació de la probabilitat de clic en anuncis online
El CTR és una proporció que representa amb quina freqüència les persones fan click sobre un determinat recurs digital, ja sigui l’entrada d’un blog, un anunci o una oferta d’habitació d’hotel. Una bona estimació del CTR és crítica per ajustar el preu que estem disposats a pagar per publicar l’anunci o per decidir a quin segment dels usuaris volem dirigir-lo. Per aquest motiu hem dissenyat per una empresa de turisme online un algorisme de predicció del CTR en temps real que pren la decisió a partir de l’anàlisi de milions de dades de molt alta dimensionalitat que representen el comportament dels seus clients.