Optimitzar l’oferta d’anuncis en l’àmbit de l’hostaleria

Repte:

L’elecció de quin anunci proposar al client és un punt crític del màrqueting en el sector del turisme online. Cal escollir aquell anunci que atregui més al consumidor, però també aquell que acabi en una potencial venta. L’analítica de dades de les cerques que realitza un usuari ha de permetre perfilar i estimar la probabilitat i rendibilitat d’un anunci específic.

Solució:

DataScience@UB i una empresa  de turisme online han col·laborat en el disseny d’una eina de predicció de la probabilitat de clic en anuncis de l’àmbit de l’oferta d’hostaleria. Els algorismes desenvolupats basats en models de regressió són capaços de treballar amb milions d’atributs i permeten prendre les decisions sobre quin són els millors anuncis a mostrar en cada moment en temps real.

Image

Impacte :

La decisió sobre quins anuncis mostrar al client s’encara a incrementar l’efectivitat del màrqueting per tal que sigui rellevant pel consumidor i a la vegada profitós per l’empresa.

Articles relacionats

Deep learning per mapes d’interpretació del territori

cat. Projectes
27.11.2017

En el marc del desplegament del Pla Cartogràfic de Catalunya, l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya, està treballant en l’elaboració de les especificacions tècniques del Mapa de Cobertes del Sòl de Catalunya. L’ICGC ens ha encarregat un estudi per estudiar la viabilitat de l’aplicació de tècniques d’aprenentatge profund en la generació de mapes.


Anàlisi del comportament clients (Customer Journey Modelling)

cat. Projectes
16.11.2017

Una empresa del sector online ha generat un gran volum de dades que aporta un històric per a poder extraure informació dels clients i vol desenvolupar un model predictiu a partir del comportament dels usuaris. Aquest comportament inclou la seva navegació per la plataforma, les seves interaccions amb altres canals, els missatges a la comunitat, etc. L’objectiu final es poder donar un millor servei al client mitjançant la recomanació de productes en funció del moment específic del customer journey.

 


Model predictiu de diagnòstic de patologies biomecàniques

cat. Projectes
18.04.2017

Invalcor és un centre especialitzat en la valoració funcional de l’aparell locomotor que mitjançat tecnologia avançada objectiva aspectes tals com la mesura de la mobilitat, força, potència, resistència, o fatiga d’una regió corporal danyada. L’empresa està interessada en dissenyar un sistema predictiu que a partir de les dades històriques de la seva activitat assisteixi la feina de diagnòstic als metges.