Optimitzar l’oferta d’anuncis en l’àmbit de l’hostaleria

Repte:

L’elecció de quin anunci proposar al client és un punt crític del màrqueting en el sector del turisme online. Cal escollir aquell anunci que atregui més al consumidor, però també aquell que acabi en una potencial venta. L’analítica de dades de les cerques que realitza un usuari ha de permetre perfilar i estimar la probabilitat i rendibilitat d’un anunci específic.

Solució:

El GCD de la UB i una empresa  de turisme online han col·laborat en el disseny d’una eina de predicció de la probabilitat de clic en anuncis de l’àmbit de l’oferta d’hostaleria. Els algorismes desenvolupats basats en models de regressió són capaços de treballar amb milions d’atributs i permeten prendre les decisions sobre quin són els millors anuncis a mostrar en cada moment en temps real.

Image

Impacte :

La decisió sobre quins anuncis mostrar al client s’encara a incrementar l’efectivitat del màrqueting per tal que sigui rellevant pel consumidor i a la vegada profitós per l’empresa.

Articles relacionats

Model predictiu de diagnòstic de patologies biomecàniques

cat. Projectes
18.04.2017

Invalcor és un centre especialitzat en la valoració funcional de l’aparell locomotor que mitjançat tecnologia avançada objectiva aspectes tals com la mesura de la mobilitat, força, potència, resistència, o fatiga d’una regió corporal danyada. L’empresa està interessada en dissenyar un sistema predictiu que a partir de les dades històriques de la seva activitat assisteixi la feina de diagnòstic als metges.


Mesura de col·laboració en organitzacions

cat. Consultoria
03.10.2016

Aquest projecte ha desenvolupat una eina que permet conèixer les diferents relacions existents entre membres d’una organització i les seves àrees de treball. L’anàlisi a nivell de grup permet tenir en temps real una diagnosi i adoptar accions de millora i agilitzar processos.


Model predictiu de la qualitat tècnica de les imatges.

cat. Projectes
26.09.2016

El cercadors d’imatges reben diàriament una gran quantitat d’imatges, però es un conjunt molt petit d’elles que tenen un impacte dins les xarxes. És clar, que l’estètica/bellesa així com la tècnica és un dels punt claus perquè la imatge tingui un impacte dins les xarxes i no passar desapercebuda. És per això, que el repte d’aquest projecte és el desenvolupament d’eines per a l’anàlisi i estimació de la qualitat tècnica i estètica de les imatges.